=

Itt kereshet szakembereink között.


KÉRDEZZEN TŐLÜNK

Online Mindfulness Tréning (MBCT)
2020. november 30., Hétfő

ONLINE MINDFULNESS TRÉNING: STRESSZKEZELÉS - SZORONGÁSCSÖKKENTÉS - ÖNISMERET - ÖNFEJLESZTÉS.
Válaszd a minőséget, az eredeti és bizonyítottan hatékony MBCT mindfulness tréninget!
A következő Élő Online Mindfulness Tréning november 30-án indul.

Ha nem megfelelő az időpont, itt a lehetőség, hogy jelentkezz a videótréningre, most 30 % kedvezménnyel!
A 9 hetes (18 órás) videótréninget bármikor elkezdheted és otthonról, a saját tempódban végezheted!

Részletek és jelentkezés honlapon: https://www.pszichologusonline.eu/mindfulness-trening/



Itt az idő, hogy megálljunk a már – már megszokottá vált rohanásban és befelé figyeljünk. Hogy újra felfedezzük a csendet, a nyugalmat, újra felfedezzük önmagunkat. Hogy mélyítsük önismeretünket, helyreállítsuk a kapcsolatot önmagunkkal és ezen keresztül helyreállítsuk a kapcsolatunkat másokkal és a világgal.

Úgy érzed túl sok az életedben a stressz?
Gyakran aggódsz és élsz meg szorongást?
Gyakran érzed magad feszültnek, nyugtalannak?
Testi – lelki fájdalmakkal, alvásproblémákkal küzdesz?
Nem találsz örömet a mindennapokban?
Egy mókuskerékben érzed magad?
Csak rohansz a feladataid után?
Nehézségeid vannak a hatékony tanulással és munkavégzéssel?


Szeretnél egy bizonyítottan eredményes módszert megtanulni a mindennapi stressz kezelésére?
Szeretnél megszabadulni aggodalmaidtól, szorongásaidtól?
Szeretnéd elérni a belső nyugalmat, kiegyensúlyozottságot, lelki békét?
Szeretnél újra örömet találni a hétköznapokban?
Szeretnéd problémáidat, konfliktusaidat hatékonyabban megoldani?
Szeretnéd kibontakoztatni, fejleszteni képességeidet?
Szeretnél hatékonyabb lenni a tanulásban és munkában?
Szeretnél teljes életet élni?


A mindfulness szemlélet és a mindfulness meditációk elsajátítása megoldást jelent számodra.
Megtanulhatod megfelelően kezelni visszatérő, automatikus gondolataidat, a folyamatos, múlton való rágódás és a jövő miatti aggódás helyett megtanulhatsz a jelen pillanatban létezni. Megtanulhatod elengedni automatikus reakcióidat, és szabadon dönteni, cselekedni.

A következő Élő Online Mindfulness tréning tervezett időpontja 2020. november 30. hétfő, 18-20 óra. Ezt követően, 8+1 héten keresztül minden héten egyszer 2 órára találkozunk online.
A csoport létszáma maximum 12 fő, a Zoom segítségével teremtünk online kapcsolatot. Így megfelelően látjuk és halljuk is egymást, közösen végezhetjük a meditációkat, meg tudjuk osztani egymással tapasztalatainkat, kérdéseitekre azonnali válaszokat kaphattok.


Amennyiben az időpont nem megfelelő számodra, lehetőség van videofelvételen keresztül, e-mailben megkapnod a tréning anyagát.
A 9 hetes online tréning a 8x2 órás csoportos alkalmakon kívül tartalmazza a teljes élő online tréning és a meditációs gyakorlatok videófelvételét mp4 formátumban, valamint írásos anyagot, munkafüzetet, + 1 bónusz alkalmat.
Így a tréningnapok közötti időben felvételről hallgathatod a vezetett meditációkat, mely segíti gyakorlásodat. A tréning elméleti része is bármikor újra nézhető - hallgatható a videó segítségével, így tudásod folyamatosan mélyitheted.
Fontos, hogy a tréning során vállalni tudj napi átlagosan 30 perc egyéni gyakorlást is.

A Mindfulness (Tudatos jelenlét) meditációk hatékonyságát számtalan tudományos kutatás támasztja alá.
Az MBSR (Mindfulness alapú stresszcsökkentés) tanfolyamok módszerét Jon Kabat-Zinn és munkatársai dolgozták ki a Masseschusets-i Egyetemen 1979-ben.
Az MBSR célja a stressz hatékonyabb kezelése, a stressz által okozott testi - lelki problémák kezelése.
Az MBCT (Mindfulness alapú kognitív terápia) ötvözi a keleti, buddhista hagyományban gyökerező mindfulness meditációs gyakorlatokat a modern, nyugati, tudományos pszichológia kognitív terápiás elemeivel.
Klinikai vizsgálatok bizonyítják, hogy az MBCT csökkenti a visszatérő depresszió kockázatát, (hatása a hangulatjavító gyógyszerek hatásával egyenértékű), eredményes különböző érzelmi, hangulati problémák, a szorongás, stressz oldásában, alvászavarok, evészavarok, pánik tünetek, függőségek kezelésében, a fájdalom csökkentésében.

Miben más ez a tréning? Miért nyújt többet?
22 éve mélyültem el a meditáció gyakorlásában és tanulmányozásában, még a pszichológia szakon töltött egyetemi éveim alatt. Szakdolgozatomat is e témában írtam az ELTE Egészségpszichológia szakirányán 2000-ben, „Meditáció és megküzdés” címmel.
Már ekkor a rendszeres meditáció hatását vizsgáltam, hogyan hat az egyén pszichológiai immunrendszerére, stresszel szembeni megküzdési stratégiáira.
Azóta is elkötelezett híve vagyok a meditációnak és a pozitív pszichológiának.
20 éve kezdtem önismereti, önfejlesztő tréningeket tartani.
A mindfulness tréningeket 22 év meditációs tapasztalatával és 20 év pszichológusi szakmai gyakorlatával vezetem.
A klasszikus 8 hetes tréning végén adok egy 9. bónusz alkalmat, mivel a tréning során, szakmai hátterem miatt, számos plusz információt és gyakorlatot adok át a résztvevőknek.

Siess, mert a csoportlétszám gyorsan betelik, részvételedet a jelentkezést követően a tanfolyam díjának befizetésével tudod biztosítani. A csoportba való felvétel a jelentkezés sorrendjében történik.

A tréninget vezeti: Schrammel Ivett pszichológus,
MBCT mindfulness oktató, NLP master practitioner - coach
Részletek és jelentkezés honlapomon: https://www.pszichologusonline.eu/mindfulness-trening/

KÉRDEZZEN TŐLÜNK